понеділок, 28 жовтня 2019 р.

Тренінг "Формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу та мобінгу в НУШ"





Явище булінгу надзвичайно поширене у сучасній школі, педагоги багато роблять для того, щоб запобігати знущанню та своєчасно усівати його, але цю проблему іноді замовчують, не афішують випадки знущань, її не прийнято обговорювати. За таких умов проблема не усувається, навпаки, вона набуває більших обсягів і жорстокіших проявів. Запобігання та профілактика випадків шкільного насильства є найважливішим завданням педагогів та психологів, оскільки жорстоке ставлення до дитини неминуче призводить до низки руйнівних наслідків.
Соціальна нестабільність, що сталася у сучасному суспільстві зумовлює зростання різних відхилень в особистісному розвитку та поведінці підлітків. Це підвищена тривожність, духовна спустошеність, байдужість, цинізм, жорстокість, агресивна поведінка. Особливу увагу привертає проблема насильства в дитячому середовищі, що отримала назву шкільне цькування, а у міжнародній термінології – булінг.
Цій проблемі і було присвячено тренінг "Формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу та мобінгу в НУШ", який проводився 28 жовтня  у навчальному закладі  вчителем В.М. Харенко.
Булінг — це агресивна поведінка, яка спрямована на приниження почуттів, висловлювання негативних емоцій і принизливих оцінок щодо іншої людини.
Тренінг мав на меті:
· сформувати уявлення про проблему насилля й жорстокості, їх наслідки для підлітків;
· ознайомити  з поняттями «булінг»,
«мобінгу» «кібергбулінг», видами булінгу;
· обговорити питання «Як уникнути булінгу?»;
· розвити вміння попереджувати жорстоке поводження з людьми і тд.
Сподіваємось, що знання, отримані під час тренінгу, допоможуть вчителям у критичних ситуаціях.


Немає коментарів:

Дописати коментар