четвер, 3 січня 2019 р.

Педагогічний тренінг "Я крокую до майстерності"


3 січня в закладі освіти відбувся тренінг для освітян КЗ «Таврійська ЗОШ І-ІІ ступенів», який підготували та провели два молодих спеціаліста – вчитель початкових класів, класовод 1 класу Кобилянська О.С., та вчитель історії, педагог-огранізатор школи Гнатко Д.О.
Заняття було присвячено майстерності вчителя і пройшло під назвою «Я крокую до майстерності».
Головною метою цього заходу було активізувати творчий потенціал освітян, удосконалити знання, вміння і навички організації різних видів педагогічної діяльності та стимулювати бажання педагогів підвищувати свій фаховий рівень.
Розпочалась робота із «посмішки» - усім присутнім запропонували стати в коло та подарувати один одному посмішку в якості привітання.
Переглянувши відео про сучасного вчителя, ведучі тренінгу звернулись до присутніх із запитанням «Чого очікуєте від тренінгу?», свої очікування педагоги мали написати та умовних пісчинках та прикріпити на годинник, що, власне, і є символом очікування.
Із чарівного капелюха вчителі отримали побажання на час заняття і в позитивному настрої почали активно приймати участь у тренінгу.

Основна частина роботи тренінгу складалась з теоретичного та практичного блоків.
Кожне розглянуте питання, опрацьовували на практиці виконуючи наступні вправи – дискусійна карусель «Учитель. Хто він?», «Серцеведення», «Казковий вернісаж», «Портрет ідеального вчителя», «Педагогічна майстерність», «Творчість».
Всі учасники були активними, висловлювали свої думки, дискутували, розмірковували, фантазували, проявляли креативність.

Наостанок тренінгу було запропоновано трохи помріяти, та на основі отриманого досвіду, сказати якими себе бачать через 5 років.

Підбиваючи підсумки, учасники позитивно оцінили теоретичну й практичну частини тренінгу. Учителі були задоволені відкритістю і доступністю форми заняття, а також його пізнавальним значенням. Учасники зазначили, що така форма роботи сприяла підвищенню їхньої професійної майстерності.













Немає коментарів:

Дописати коментар