понеділок, 9 березня 2015 р.

Гра "Нумо, дівчата!"

Учасники свята
У КЗ "Таврійська ЗОШ І-ІІІ ст." Міжнародний жіночий день святкували 7 березня. З такої нагоди для дівчат було проведено свято під назвою "Нумо, дівчата!". За традицією, захід розпочали хлопці-старшокласники (Гуменюк Д., Петров О., Капшук К.), які подарували прекрасній пловині закладу пісню "Ласковая моя". У виконанні дівчат 10 - 11 класів Черноскутової О. та Литвиненко Н. прозвучала пісня "Мама, я безумно тебя люблю". Зачарував усіх присутніх і вальс у виконанні Саламатіна К., Горшкової В., Капшука К. та Василечко Н. 

Після святкових привітань розпочались змагання, участь у яких взяли дівчата 8 - 10 класів: Братішка Ганна, Шокур Дар'я, Пахота Оксана, Василечко Наталія.
Конкурс "Дипломат"
Під час конкурсної програми дічата мали змогу продемонструвати залу усю свою чарівність і жіночність, жіночі хитрість та мудрість, вишуканість та граціоність, вміння бути гарною господинею. Особливо сподобався конкурс "Дипломат", в якому треба було проявити оригінальність розуму, знайти вихід із складної ситуації. В перервах між конкурсами вболівальники відгадували загадки, та слухали пісні у виконанні Черноскутової О., Сисоєвої І., Горшкової В.

"8 Березня - величне свято жінки"
Старання дівчат справедливо оцінило компетентне журі, яке за підсумками гри нагородило учасниць-красунь дипломами, солодкими подарунками та присудило їм титули: Пахота Оксана - "Міс Артистичність", Василечко Наталія - " Міс Глядацьких симпатій", Братішка Ганна - "Міс Ніжність", Шокур Дар'я - "Міс Посмішка".
  


Веселий конкурс "Мій штурман"

Зворушлива притча "Мій Ангел-охоронець"

"Мама, я безумно люблю тебя"

Юні господарочки
"Ми з матусею - подружки"
Конкурс "Запроси кавалера"

Конкурс "Чарівне дзеркало"







      
     
   


Немає коментарів:

Дописати коментар